Je za politika nastop na družabnih omrežjih prednost ali slabost? (intervju)
Ministrica za notranje zadeve in predsednica stranke LDS je med najbolj aktivnimi politiki na družabnih omrežjih.
Kje so pasti in benefiti takšne komunikacije?
Že pred leti je Barack Obama slavil na predsedniških volitvah v ZDA s pomočjo aktivne uporabe družabnih omrežij. Kako pa so se fenomena Facebooka in Twitterja lotili na naših tleh? Na žalost (ali pa na srečo) bolj z levo roko. Družabni mediji so z izjemo posameznikov bolj slabo obdelano polje, politične strake očitno še niso ugotovile moči in vpliva tovrstne komunikacije.
Katarina Kresal pa je med tistimi redkimi izjemami, ki so že nekaj let aktivne tako na FB kot na Twitterju. Prav zaradi velikega števila afer in izlite gnojnice na njen račun se mi je zdela odlična izbira za sogovornico o tem spletnem fenomenu. Tako odprto fronto na SM ni lahko braniti.
Vsebina video intervjuja: (med vprašanji lahko preklapljate s kliki na stranske puščice ali s klikom na izbrani video v spodnjem lebdečem meniju):
- Kako to, da politiki tako slabo uporabljajo družabna omrežja?
- Zakaj politiki po končanih volitvah, ne glede na izid, prekinejo z komunikacijo?
- Kako se spopadate z negativnimi komentarji?
- Je prišlo kdaj do trenutka, ko ste hoteli prenehati s komunikacijo na SM?
- Koliko policija spremlja dogajanje na družabnih omrežjih?
- Kako to, da Policijska postaja Kamnik samostojno komunicira na Facebooku?
- Kaj naj stori oseba, ki so ji ukradli identiteto na Facebooku?
- Facebook stran stranke LDS ne velja ravno za dober primer FB nastopa
- Kateri zapis na FB ali Twitterju je zabeležil največ reakcij?
- Kakšna je razlika med Facebookom in Twitterjem?
- Samo objavljate ali tudi sledite drugim zapisom?
- Zakaj dva zasebna in en javni profil na Facebooku?
- Kako ob vsem ostalem delu uspete biti aktivni še na družabnih omrežjih?
- Koliko je deljenja zasebnosti na Facebooku in Twitterju?
- Je bil nastop na družabnih omrežjih del kakšne temeljite strategije?